|
Sistem RC3
Pregled
Reference
Početna stranica
|
Sistem RC3 je digitalni registrofon koji
služi za registrovanje i snimanje razgovora sa telefona ili radio-stanice.
Za registrovanje razgovora se koristi PC računar koji je preko interfejsa
povezan sa telefonskim linijama ili radio-stanicama.
Karakteristike sistema
- istovremeno snimanje razgovora na 4 - 32 kanala (telefonske ili radio
veze), na jednom računaru
- memorisanje datuma, vremena početka, kraja i trajanja razgovora
- snimanje razgovora u GSM (13kbit/s) ili ADPCM (32kbit/s) formatu
- čuvanje snimljenih razgovora od 120 do 600 dana (zavisno od intenziteta
razgovora i konfiguracije računara)
- arhiviranje snimljenih razgovora na disketu, ZIP disk, CD-R/RW ili
memorijsku karticu
- pretraživanje snimaka po datumu i vremenu snimanja
- detekcija SELECT 5 poziva sa radio stanice
- detekcija pozvanog broja za tonski i impulsni način biranja
- prikupljanje informacija o telefonskom pozivu sa kućne digitalne centrale
preko serijske komunikacije
- umrežavanje računara u LAN mrežu, pri čemu na svakom računaru mogu
da se pretražuju, reprodukuju i arhiviraju snimci sa ostalih računara.
To omogućava konfigurisanje sistema za snimanje na Nx32 kanala (64,
128 itd.).
- nadgledanje toka snimanja, reprodukcija i arhiviranje snimaka sa udaljenog
računara preko mreže ili putem telefonskog modema.
- pretraživanje snimljenog materijala uz mogućnost reprodukcije, po
ulaznom kanalu, vremenskom intervalu, pozvanom broju, tipu poziva (odlazni/dolazni)
- za bilo kakvu promenu konfiguracije uređaja i brisanje snimaka iz
arhive, potrebno je unošenje lozinke. Svi pristupi sistemu se pamte
u izveštaj, sa datumom i vremenom pristupa i imenom korisnika čija je
lozinka korišćena.
Govorni automat
Sistem RC3 može da se proširi dodatkom koji
omogućava funkciju govornog automata na željenom broju telefonskih linija.
Mogućnosti govornog automata su:
- Davanje servisnih informacija (najavljena isključenja, saglasnosti,
itd.) koje priprema dispečer ili operator
- Integracija sa bazom podataka bilo kog tipa i davanje informacija
zasnovanih na podacima iz baze (provera zaduženja, uplata, itd.)
- Ostavljanje poruka dispečeru ili operateru - prijava kvara i reklamacije
- Prosleđivanje poziva operateru
- Druge funkcije zavisno od potreba korisnika
|